penile implant surgery cost in Iran
Penile Implants Surgery Cost in Iran
بهمن 28, 1398
نشت وریدی و تاثیر آن
نشت وریدی و تاثیر آن در اختلال یا عدم نعوظ مردان
بهمن 28, 1398

آناتومی آلت یا عملکرد نعوظ مردان به همراه درمان های جدید 2022

  • آناتومی آلت مردان

    آناتومی دستگاه تناسلی مردانه
    آناتومی آلت تناسلی مردانه

    اندام تناسلی مردان از ساختار و اجزای مختلفی تشکیل شده است. آناتومی آلت که به صورت استوانه ای و بی استخوان و غضروفی بوده و مجراری خروجی ادرار ( انتهای دستگاه ادرار ) نیز در آن وجود دارد. قسمت ابتدایی این سیلندر ها یا همان پایه ی آلت در داخل بدن و در قسمت لگن قرار دارد. مجرای ادرار را به پروستات متصل میکند. پروستات غده‌ای است سفت به شکل یک هرم وارونه که قسمتی از آن بافت غددی و قسمتی بافت عضلانی – همبندی دارد. و ابتدای مجرای ادرار را احاطه می‌نماید. پروستات مجرای خروجی ادرار را از یک طرف به مثانه ( برای تخلیه ادرار ) و از طرف دیگر به مجرای خروج منی ( برای تخلیه منی ) متصل مینماید .

    به زبان ساده تر پروستات متصل کننده ی مجرای مثانه و مجرای منی که از بیضه ها نشات گرفته است . به مجرای داخل آلت که انتهای آن به سوراخ سر آلت میرسد ٬ میباشد . غده پروستات در موقع انزال منقبض می‌شود و ماده شیری رنگ قلیایی به منی اضافه می‌کند. حالت ژلاتینی منی به‌دلیل همین ماده است. ترشحات پروستات در انسان به‌طور تقریبی و معمولی حدود ۳۰ درصد حجمی منی را تشکیل می‌دهد. بیضه ها نیز در زیر آلت قرار گرفته است و از وظایف اصلی این اندام می‌توان تولید اسپرم و سایر مایعات ترکیب شده با اسپرم را نام برد. که آن را به شکل منی در می آورده و درهنگام برقراری رابطه با شریک جنسی ، اسپرم تخلیه و از مجراری داخل آلت خارج میشود.

    نعوظ چیست ؟

    نعوظ یا اصطلاحا  شق شدن یا سیخ شدن آلت به حالتی گفته می شود که در آن آلت مرد بزرگ و سفت میگردد و اصطلاحا مرد برای رابطه ی جنسی با شریک خود بر انگیخته و آماده می‌شود . در این حالت آلت تناسلی در چند دقیقه و به سرعت بزرگ و سفت می‌شود.

    نعوظ در مردان چگونه ایجاد می شود؟

    آلت یک فرد شامل مجرای ادراری و قسمتی از دستگاه تناسلی می‌باشد . بافت آلت تناسلی مرد از دو سیلندر اسفنجی در قسمت بالای آلت (که در شکل زیر به رنگ سبز) و مجرای ادراری در قسمت پایین آلت ( که در شکل زیر به رنگ زرد) هستند متشکل است. در زیر آلت تناسلی، بیضه قرار دارد. آلت جنسی مردانه (Penis) دارای یک بخش کلاهک مانند ، بدنه یا بخش استوانه‌ای شکل ، کیسه بیضه و دو بیضه می‌باشد.

    آناتومی آلت تناسلی مردانه
    آناتومی آلت تناسلی مردانه

    وریدهای پنیس یا رگ های خون رسان آلت که در بالای سیلندر های آلت قرار دارند. وظیفه ی خون رسانی و پمپاژ خون به داخل این بافت های اسفنجی را بر عهده دارند.

    Image result for بافت آلت
    نعوظ آلت تناسلی مرد
    نعوظ آناتومی آلت تناسلی مرد

    آلت تناسلی در هنگامی که تحریک نشده باشد کوچک بوده و این اسفنج ها یا سیلندرها خالی از خون می‌باشند٬ در نتیجه آلت در حالت خوابیده قرار دارد و کاملا نرم و با انعطاف است . نعوظ آلت برای اغلب مردان امری طبیعی است که بعد از تحریک و برانگیختگی جنسی به وجود می آید. با این حال، فرایند درونی نعوظ بسیار پیچیده و نیازمند همکاری قسمت های مختلفی از بدن می باشد.

    در زمان نعوظ این سیلندر ها توسط رگ ها یا ورید های آلت پر از خون می شوند و دریچه های  این وریدهای خون رسان مسدود و مانع برگشت خون به عقب یا داخل ورید می شود. در نتیجه خون اصطلاحا در داخل این اسفنج ها حبس می‌شود. به همین علت آلت حالت سفت و بزرگ پیدا می کرده و نعوظ شکل می‌گیرد. در واقع سیلندرها با پمپاژ خون به داخل آنها ٬ افزایش حجم پیدا کرده و بزرگ و سفت می‌گردند. ویدئو زیر به خوبی مراحل پمپاژ خون به داخل این سیلندر ها و شکل گیری نعوظ را نشان می دهد.

    توضیح ساختار نعوظ مردان

    تفاوت نعوظ کامل و نعوظ ناقص

    اگر سیلندر های آلت کاملا سفت و بزرگ شوند و اصطلاحا نعوظ کامل شکل گیرد. آلت فرد به حالت استوانه ی سفت و صاف در می آید. در نعوظ طبیعی و نعوظ کامل باید تمام قسمت های این استوانه یکدست و سفت باشد و برجستگی یا فرو رفتگی یا کاهش قطر در بدنه ی آلت وجود نداشته باشد و تمامی آلت به صورت یکدست سفت و محکم باشد.
    اما اگر در زمان نعوظ آلت کاملا سفت نشود یا به طرفی کج باشد یا در قسمتی فرو رفتگی یا قطر کمتری داشته باشد یا در بدنه ی آلت شلی یا نرمی وجود داشته باشد. اصطلاحا آلت فرد به نعوظ کامل نرسیده و فرد دچار نعوظ ناقص یا اختلال نعوظ یا شلی آلت میباشد

    مشکلات عدم نعوظ در مردان

    مشکلات یا علت های متفاوتی باعث اختلال در عملکرد نعوظ یا شلی آلت فرد میشوند و اصطلاحا فرد را دچار عدم نعوظ یا نعوظ ناقص می‌نمایند .

    اما اکثر این مشکلات به دو دسته ی متفاوت تقسیم بندی می شوند
    ۱. مواردی که در عملکرد خون رسانی آلت تاثیر گذارند و بر اثر آنها فرد به مرور کیفیت نعوظ خود را از دست می دهد یا با کاهش سفتی آلت یا نعوظ ناقص رو به رو می شود :

    در اثر کهولت سن یا بیماری هایی مثل قند یا چربی یا دیابت یا فشار خون ٬ اضافه وزن ٬ عدم تحرک مناسب ٬ تغذیه ی نادرست٬ استعمال سیگار و غیره عملکرد خون رسانی به سیلندر های اسفنجی شکل دچار اختلال گردیده و در نتیجه کیفیت نعوظ فرد کاهش می یابد.

    Atherosclerosis
    Atherosclerosis

    ۲. مواردی که بافت خود آلت را تحت تاثیر قرار می دهند و عملکرد سیلندر ها را دچار مشکل فیزیکی می‌کنند :

    بیماری هایی چون نشت وریدی، شکستگی آلت یا پارگی سیلندر های آلت، ضربه به آلت و … نیز که قبلا توضیح دادیم باعث صدمه به بافت آلت و سیلندر های آن می شوند و روی عملکرد نعوظ فرد تاثیر می گذارند یا فرد را دچار عدم نعوظ کامل می‌نمایند.

    پارگی سیلندر آلت یا شکستگی آلت
    پارگی سیلندر آلت یا شکستگی آلت

    بیشتر بدانید : شرکت های فروشنده‌ی پروتز آلت تناسلی


    درمان عدم نعوظ مردان

    درمان عدم نعوظ با نظر به علت بیماری متفاوت است و همانطور که قبلا به روش های درمان عدم نعوظ اشاره کردیم انتخاب روش درمان به تشخیص پزشک ارولوژیست می‌باشد

    پزشک اورولوژی بعد از انجام معاینه و آزمایشات تخصصی یکی از روش های درمان عدم نعوظ که در زیر ذکر شدند را برای فرد انتخاب می‌نماید:

    ۱. روش درمانی غیر جراحی

    • الف ) درمان های دارویی

    داروهای خوراکی که با توجه به شرایط بیمار و با تشخیص پزشک ٬ ترکیبی از داروهای تقویت کننده ی نعوظ برای فرد تجویز می‌گردد،
    داروهای غیر خوراکی مثل تزریق آمپول قبل از نزدیکی

    • ب ) لیزر تراپی یا استفاده از لیزر برای بهبود عملکرد نعوظ یا افزایش کیفیت نعوظ در بیمار

    ۲. روش های جراحی

    • الف ) جراحی بستن ورید که تنها برای معدودی از بیماران نشت وریدی جوابگو هست
    • ب ) جراحی پروتز آلت تناسلی که تنها راه درمان قطعی عدم نعوظ می‌باشد .

    روش های درمان اختلال یا عدم نعوظ در با توجه به شرایط بیمار و علت عدم نعوظ در فرد و پس از انجام آزمایشات دقیق توسط پزشک و جراح ارولوژیست انتخاب می‌شود و پزشک برای درمان عدم نعوظ در بیمار ابتدا باید به بررسی شرایط او بپردازد و با توجه به توضیحات بالا ٬ روش درمان برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود و انتخاب روش به عهده ی جراح یا متخصص اورولوژی می‌باشد. و از طرف دیگر نمی‌توان یک روش درمان کلی برای تقویت نعوظ یا بهبود نعوظ یا درمان عدم نعوظ در تمامی بیماران تجویز نمود .

    اگر سوال یا ابهامی دارید در زیر همین متن کامنت بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۱۳ رای

    59 دیدگاه

    1. علی گفت:

      دکتر میرصادقی بهترین دکتر ارولوژیست تهران و بهترین ارولوژیست ایران هست
      من دوسال درد بیضه داشتم بالای ۱۰ تا دکتر رفته بودم هیچکدون نفهمیدند بیماریم چیه ٬ ایشون با یه معاینه اونم قبل سونو بیماریمو تشخیص دادند !!!
      حتی سونوگرافی هم که رفتم دکتر سونوگرافم هم تعجب کرده بود !!!
      دمت گرم دکتر جان
      پنجه طلای ارولوژی ایرانی

      • کرمعلی گفت:

        سلام جناب دکتر من مدتی است با عدن نعوظ وبیملی روبرو شدم وبا مشکل عدم نعوظ مواجه هستم لطفا راهنمایی بفرمایید یزد در خدمتم

        • دکتر میرصادقی گفت:

          سلام دوست عزیز باید معاینه انجام بشه بخاطر مسیر دور میتونین از طریق ویزیت آنلاین اقدام کنین

    2. بهزاد گفت:

      سلام دکتر جان
      بله من هم شنیده بودم ایشون پنجه طلا ارولوژی هستند و بسیار طرفدار دارند در تهران
      بنده هم توسط ایشان معاینه و درمان شدم که بسیار تشکر میکنم از شما
      ممنون میشم در شهر شیراز هم مطب داشته باشید دکتر جان چون هم مریض شهرستان شما زیاد هست و هم مطبتان بسیار شلوغ
      و من طی این چند بار که اومدم مطب دیدم بیمار زیادی از شهر شیراز دارید

    3. سامان مشجری گفت:

      سلام دکتر میگن شما مشکل عدم نعوظ اقایان رو در ایران درمان میکنید من چندساله مشکل عدم نعوظ دارم و سوییس زندگی میکنم میتونم بیام پیشتون برای درمان اخه خیلی تعریفتون رو میکنند در ایران و میگند بهترین جراح ارولوژی ایران هستید و بیمار خارج از کشور هم زیاد داری
      ولی من خارج از کشور هستم و میخوام بیام پیشتون برای درمان لطفا راهنماییم کنید و اینکه شما المان هم جراحی میکنید یا مطب دارید

      • دکتر میرصادقی گفت:

        المان خیر
        قسمت ویزیت انلاین بیماران خارجی برای بیماران خارج از کشور تعبیه شده است
        در اون قسمت ثبت نام کرده
        ویزیت میشوید و تشکیل پرونده میدهید
        در صورتی که جراجی پروتز آلت برای درمان عدم نعوظ شما موثر باشد به شما وقت جراحی داده میشود و میتواند در زمان جراحی به ایران مراجعه نمایید

    4. سینا گفت:

      سلام اقای دکتر
      من ۲۵سالمه و مجردم
      یک ساله هر روز گل میکشیدم و زیاد خودارضایی کردم
      الان تقریبا چند ماهه اختلال نعوظ هم موقع رابطه هم خودارضایی دارم .در واقع وسط رابطه اینجوری میشه.این مشکل گهگاهی نیس و مداوم شده و تمایل جنسیمم الان خیلی کم شده
      الان میخواستم بپرسم این عارضه علتش چیه ممنون میشم راهنماییم کنید.

      • دکتر میرصادقی گفت:

        کل کشیدن در دراز مدت شمارا عقیم میکند و تولید نطفه را از بین میبرد
        اختلال نعوظ نیز میتواند مرتبط باشد

    5. غلامی گفت:

      سلام آقای دکتر
      من دقیقا پایین کلاهک آلتم اندازه یک سانت و نیم خط افتاده مثل بریدگی اما چیزی نبریده و 5 روزی هست اینطور شده و موقع نعوظ هم خیلی کم احساس کشیدگی پوستش باعث رنجش میشه و قرمز میشه و انگار پوست پوست شده است و پوستش نازک شده 5 روز هم هست از نزدیکی جلوگیری کردم که یه وقت مشکل جدیدی پیش نیاید
      چ کنم ؟

    6. قربانعلی گفت:

      سلام خسته نباشید ببخشید من مشکل نعوظ پیدا کردم حدود دوماهی میشه و هیچ بیماری زمینه ای ندارم
      به نظر شما چه علتی میتونه داشته باشه؟

      • دکتر میرصادقی گفت:

        با سلام نیاز به برسی پرونده پزشکی شما و گرفتن شرح حال می باشد.

        • پیمان گفت:

          باسلام خسته نباشید من یک ماهه رفتم عمل واریکوسل چپ الان از روی الت یکی از رگهایی که از روی الت تا کلاهک میره شکل واریسی پیدا کرده ممنون میشم راهنمایی کنید

          • دکتر میرصادقی گفت:

            باید آلت شما معاینه بشه از طریق ویزیت آنلاین میتونین عکس آلتتون رو بفرستین

    7. […] مطالب قبلی به صورت کامل عملکرد نعوظ در آلت آقایان رو توضیح داده ایم و توضیح داده ایم که به چه علت این […]

    8. ناشناس گفت:

      سلام آقای دکتر.دو هفته ای هست که کیسه بیضه من قرمز رنگ شده مخصوصا توی گرما و اینکه برای بیرون شلوار میپوشم این قرمزی و سوزش و خارش بیشترم میشه.به دکتر عمومی رفتم ایشون گفتن که عرق سوزه و قارچ نیست و بهم دارو دادن(سیتریزین و آب الیبور و پماد کلوتریمازول و بتامتازون دادن استفاده کردم اما کاملا خوب نشدم و هنوز قرمزی کیسه بیضه و رگهای خونی رو دارم.اینم بگم که محدوده قرمزی بیشتر نشده.گاهی اوقات دردی در قسمت بیضه ها و لگن دارم اما دردم شدید و دائمی نیست

      • دکتر میرصادقی گفت:

        نیاز به معاینه می باشد و با مسیج نمیتوان دقیقا تشخیص داد مشکل چیست

    9. ناشناس گفت:

      سلام آقای دکتر
      من ۵۰ سالمه تقریبا یک ماهه متوجه شدم در زمان نعوظ در دو طرف آلتم فرورفتگی کمی دیده میشه و آن باعث میشه که آلتم حالت کج و معوج دیده بشه یعنی بالا و پایین آلتم کمی کلفتر از وسطش بشه علتشو می خواستم بپرسم

    10. علی.ح گفت:

      سلام آقای دکتر
      من ۲۱ سال دارم قبلا تنگی مجرا داشتم یه بار عمل بسته انجام دادم که درمانم فقط یک سال دوام اورد من تو اون یک سال که مجرام درست شده بود نعوظ خیلی خوبی داشتم بعد از یک سال تنگیم عود کرد و دقیقا بعد از عود نعوظ هم دچار اختلال شد تنگیم قسمت بولبار پیشآبراه به طول ۲/۷ میلیمتر هست میخواستم بپرسم ربطی به نعوظ داره

    11. سلام‌اقای دکتر،،من میخوام از جا التم بزرگتر بشه و هیچ مشکلی یا بیماری ندارم،،میخوام حدود ۵ سانت بهش اظافه بشه ودورش هم کلفت بشه

      الان ۱۸ اندازه دورش هست و ۱۹،۵ درازیش هست میخوام تا ۲۵ بشه،چکار کنم قرصی چیزی هست یا عمل یا هرچی که صلاح میدونی….؟
      یه ورزشی رو شروع کردم حدود ۲ هفته بدون مصرفه چیزی یا قرصی ۱،۵۸ سانت بزگتر شده بود و ادامه دادم که بدونم کوچیک میشه یا نه،خوشبختانه جز چند میلی الباقیش ثابت مونده
      من از ۱۶ به ۱۹،۵ رسیدم ولی حدود ۱ ماه که مرتب هم انجام نمیدادم و ۳ روز و یا ۴ روز ۴ روز پشت سرهم مرتب روزی ۲،۳ بار و هربارم خود ارضایی میکردم که همیشه راست بمونه یا سریع بلند شه،هر تایم ورزشمم از ربع ساعت کمتر نبود،جوری تاثیر داشت که میخواستم روزی یساعت ورزشش بدم ولی ترسیدم مشکلی نباشه چون گاهی یکطرفو بیشتر ورزش میدادم یا سهل انگاری میکردم التم یکم کج میشد و میترسیدم و مرتب انجام میدادم،،خودمم این ورزش رو اختراع کردم و صددددرصد جواب میده و فیلم هم گرفتم از اندازه گیری قبل و بعد هر روز و هر ورزش ،حجم و کلاهک هم بزرگ شده،،و الان بیش از ۶ ماه میگذره،اندازه التم کوچیک نشده و نعوذشم کامل و بهتر شده و واقعن وقتم نمیکشه برم تو دستشویی ۳۰ دقه بشینم چون شرایطش نیت و جا ندارم،خواستم از شما بپرسم چیزی هست؟
      لطفا بهم ایمیل بدین elyasemaleki@gmail.com واسه جواب سوالم تا بدونم اینو دیدین

      ممنون🙏

    12. ناشناس گفت:

      سلام اقای دکتر،بنده ۴۲سال سن دارم،حدود۲ماه هست که دچار مشکل نعوظ وشلی الت شدم،قبلامیل جنسی خیلی زیادبودوشدت داشت،دراین ۲ماه به الت که دست میزنم مثل این است که درآن شی مانندنخودهست ودرمان ادرار که دست میزنم صدایی خفیف می شنوم در دیواره التم سه قسمت فرورفتگی ایجادشده راهنمایی میفرمائید

    13. معصوم گفت:

      یه سوال دارم ازتون چند وقتیه که روی آلت شوهرم زخم که بیشتر شبیه به لکهی قهوهای همراه با سفیدک شبیه خشکی کردن پوست است ایجاد شده ولی نه درد داره نه سوزش چه کار باید بکنم

    14. ناشناس گفت:

      سلام
      من ۳۲ سالمه و مجرد

      موقع نعوذ آلتم مقداری انحنا به پایین داره و حالت کمانی

      آیا جراحی می‌خواد یا با دارو مشکل حل میشه؟

      از تهران فاصله‌ی زیادی داریم آیا امکان ویزیت آنلاین هست؟؟

    15. معلم گفت:

      با سلام.۵۰سالمه بعد از نزدیکی که خروج منی با درد مثل دفع سنگ بود ولی سنگ نبود ۲۰روز است که گردن کلاهک آلتم کمی قبل از کلاهک از بالا تا بغل سمت راست نزدیک کلاهک نواری حلقه مانند و سفت و غضروفی شبیه لبه برجسته کاندوم که در سمت راست کمی گره خورده و برجسته تر است و موقع فشار ادرار درد و سوزش دارد علت چیست.نعوظ هم کم میشه

    16. علی میرصادقی گفت:

      سلام دکتر بنده ۱۵سالمه من طی یک پرش تو فوتبال همسترینگ پام پاره شد ولی ازونروز قسمتی از سمت چپ آلتم سر شد و حدود ۲ماه گذشته و هنوز هم سر هستش و وقتی قسمت پایینه چپه آلتم رو یکم تکون تکون میدم انگار سره آلتم یه درد خاصی رو از داخل حس میکنه میخواستم بدونم ک مشکلش چیه و آیا نیاز به درمان داره یا خودش به مرور خوب میشه چون دکتر فیزیوتراپیم ک برای پاهام رفتم گفتش خودش خوب میشه اما هنوز مشکل داره و کمی ترسناکه ممنون❤️

    17. سکوت تلخ گفت:

      سلام خوبین وقت بخیر دکتر میرصادقی من توان مالی و شرایط شو ندارم بیام تهران اگر دکتر خوب خوزستان هست لطفا معرفی کنید به ایمیل ام با تشکر

    18. محمد گفت:

      سلام اقایه دکتر میرصادقی
      خشته نباشید
      بنده ۲۸ سالمه الت تناسلیم ۱۵ سانته ولی خیلی کلفته و وقتی شبا با شکم میخابم رویه التم میخابم و این سبب شده ک الت بنده کمی پهن بشه
      و این موضوع منو خیلی نگران کرده ک از حالت گردی الت ب پهنی دراومده میخاستم لطف کنین در این زمینه بهم کمک کنین تا بتونم ب حالت اولش برگردونم
      سپاس از شما🌹

    19. علی گفت:

      سلام خوبی اقای دکتر شوهرم پستات عمل کرده دیگه هیچی عشق نداره ازت کمک میخوام الان دوساله عمل کرده جوان هستیم به خاطر همین الان اختلاف زندگی پیدا کردیم

    20. محمود گفت:

      سلام.من مشکل زود انزالی دارم میشه راهنمایی کنید اقای دکتر

      • adm_heidari گفت:

        زودانزالی با دارو درمانی درمان میشه ولی شما باید برای معاینه به مطب مراجعه کنید و یا غیرحضوری ویزیت بشید.

    21. ایمان گفت:

      سلام مدت ۲سال است که در ناحیه آلت تناسلی دچار بی حسی و انحراف و کجی به سمت راست و دلمردگی شدم به تهران مراجعه کردم برخی گفتند پیرونی است و برخی تأیید نکردند حتی شاک ویو هم انجام دادم اما افاقه نکرد نعوظ خوب است اما در حالت نعوظ دردي در شافت وسط آلتم دارم البته شدت زیاد ندارد برخی شب‌ها هم خودبخود نعوظ دارم و گاهي اوقات آلتم انگار یه تکه گوشت اضافه است و ۵۰ سال هم سن دارم لطفا راهنمایی کنید

    22. طاها گفت:

      سلام دکتر جان وقت بخیر
      بنده ۳۵ ساله هستم و حدودا ۱۵سال پیش عمل نزول بیضه انجام دادم یعنی بیضه چپم بالا بود و طی عمل آوردمش داخل کیسه
      الان یک ماهی هست در ناحیه سمت چپ از جای عمل پایین شکم احساس درد میکنم و زمان نفخ شکم باد رو دراین قسمت حس میکنمو ‌‌‌نعوظم هم کمی دچار مشکل شده .متاهل و یک بچه هم دارم
      راهنمایی میفرمایید.
      آیا مشکلم جدی هست.خیلی نگرانم

    23. علی گفت:

      سلام دکتر جان خسته نباشید من یه مدت زمان زیاد نمیتونستم نزدیکی کنم وهمش روی شکم میخوابیدم الان متوجه شدم زیر آلتم وسط دوتا بیزم بالاتر یکم بادکرده دلیلش چیه خواهشن راهنمای کنید

    24. علی گفت:

      با سلام ببخشید می خواستم ازتون بپرسم ک آلتم از انتها رو به بالاست و راست نیست نه اینکه از وسط آلتم رو به بالا باشه از انتهای التم به این شکل هست آیا مشکل در مفصلم هست

      • adm_heidari گفت:

        اگر موقع نزدیکی مشکلی ندارید و دردی برای شما ایجاد نمیشه نیازی به درمان نیست.

    25. سعید گفت:

      سلام یه سوال
      آیا موقع نعوظ آلت باید راست در یک خط باشد، چرا کمی متمایل به سمت راست میشود
      آیا عادیه هست؟
      خود آلت خم زاویه دار نیست
      از جایی که به پوست بدن چسبیده کمی به سمت راست می‌شود
      چرا

    26. متین گفت:

      سلام اقای دکتر من تنگی مجرا داشتم هم خود مجرا هم در گردن مجرا ورودی در مثانه عمل جراحی کردم دکتر اطراف پروستات را هم تراشید 75 روز از عمل می گذرد ولی احساس می کنم زخم مجرا خوب نشده بعد از عمل و کشیدن سوند که یکماه همراه من بود متوجه شدم زیر انتهای آلت گود شده و سوزش شدیدی در هنگام ادرار کردن داشت بعد ها این قسمت خالی پر شد و حالت برجسته دارد با دست مشخص است و هنگام نعوظ آلت حالت صافی قبلی را ندارد و به طرف جلو انحنا دارد و خیلی کم وارد واژن می شود و کوتاهنر شده بخاطر انحنا دکتر قرص تادالافیل داد که بعد از صبحانه روزی یک عدد بخورم و قرص است دی اف 50 دو ساعت قبل از نزدیکی ولی من به علت عوارض انها از خوردن انها منصرف شدم به خاطر فشار خون چون قبلاً قرص متوپرولول 23/75 می خوردم و الان یکماه که اون را هم قطع کردم ببینیم مشکل دارم یانه من قبل از عمل مشکل در نعوظ کامل و زود انزالی نداشتم دکتر میگه بیماری پیرونی با توجه به عکس الت در حال نعوض و معاینه گفت انحنا کم است و زیاد نیست من 49 ساله هستم لطفا راهنمایی کنید

    27. محمد گفت:

      سلام اقای دکتر
      بنده ۳۱سالمه یک بار موقع رابطه التم که مث همیشه نعوظ داشتم در حین رابطه یک تیر بسیار درد اوری از سمت الت یا بیزه دقیقا نمیدونم به سمت پهلوی سمت چپم‌ کشید بعداز چند ثانیه التم شل شد ،واین شروع مشکل من شد دیگه هیچوقت به سفتی قبل نمیشه وشل میمونه واگر التم هم بلند بشه توی یک دقیقه میخوابه و الان یک ساله وداره ضعیف وضعیفترمیشه،من مجردم بعضی وقتا که خود ارضایی میکنم موقع خودارضایی میخوابه،حقیقتش دارم دیوونه میشم نمیدونم اون تیر کشیدنه چی بود که این بلارو سرم اورد ،رگ خونی بود پاره شد یا عصبی یا هرچیزی اقای دکتر جون عزیزت بگو چی شده،ناگفته نماند که قیلا تا یک ساعت هم شق میموند اما الان اصلا بلند نمیشه،من هنوز مجردم میخوام متاهل بشم هنوز اول راهم این چه مشکلی بود اخه اومد سراغم…ممنون میشم نظرتون رو بدونم

    28. فهیم گفت:

      سلام شب بخیر جناب دکترمن مشکل عدم نعوذ دارم لطفاً میشه رهنمای کنی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *