رنگ اسپرم سالم و معنی تغییر رنگ اسپرم
رنگ اسپرم سالم و معنی تغییر رنگ اسپرم
شهریور 6, 1400
سرطان مثانه چیست بیشتر بدانید
شهریور 6, 1400

شرکت های فروشنده‌ی پروتز آلت تناسلی و قیمت 2022 و تفاوت هر کدام

  • پروتز آلت تناسلی برای درمان عدم یا اختلال نعوظ است. پروتز آلت جزو پیشرفته ترین پروتز‌های پزشکی می‌باشد. از این رو تولید آنها تکنولوژی بالایی نیاز دارد. متخصص اورولوژی پروتز آلت را در یک عمل جراحی مستقیماً داخل آلت و کیسه بیضه (اسکروتوم) قرار می‌دهد تا مرد بتواند به نعوظ برسد. پروتز آلت انواع مختلفی دارد که متخصص نوع مناسب را با توجه به نیازهای بیمار توصیه می‌کند. تنها چند کشور در دنیا مثل آمریکا٬ سوئیس٬ آرژانتین و … تکنولوژی تولید این پروتزها را دارند.
    در زیر شرکت های وارد کننده ی پروتز آلت در ایران را معرفی مینماییم.

    پروتز آلت تناسلی چیست؟

    وسیله‌ا‌‌‌‌ی مدادی شکل است که به جهت درمان عدم نعوظ داخل سیلندرهای آلت بیمار تعبیه می‌شود. این جراحی برای بیمارانی انجام می‌شود که بافت آلت آنها از نظر پزشکی دچار اختلال عملکرد می‌باشد. کهولت سن و بیماری هایی چون قند و فشارخون و چربی و … به مرور زمان وبیماری هایی چون نشت وریدی و مشکلات عروقی آلت فرد را دچار عدم نعوظ و اختلال نعوظ می‌کند.


    (برای اطلاعات بیشتر در مورد علت های عدم نعوظ و روش های درمان آن به مقاله روش های درمان عدم نعوظ مراجعه کنید !


    جراحی پروتز آلت توسط جراح و متخصص ارولوژیست ( کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ) با بیهوشی در اتاق عمل انجام می‌شود. در زمان عمل٬ جراح پروتزها را داخل سیلندرهای اسفنجی شکل آلت قرار می‌دهد. پس از آن آلت استحکام مناسب به جهت انجام نزدیکی دارد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل جراحی ٬ هزینه جراحی و نمونه عکس های جراحی پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی به مقاله مراحل جراحی پروتز آلت و قیمت مراجعه کنید )

    مجل قرار گیری پروتز آلت / دکتر میرصادقی
    محل قرارگیری پروتز در آلت فرد

    شرکت های تولید کننده‌ی پروتز آلت تناسلی مردان

    پروتز آلت وسیله ای پزشکی و درمانی با تکنولوژی بسیار بالا می‌باشد. شرکت های محدودی در دنیا تکنولوژی تولید آن را دارند. از این رو تمام شرکت های فروشنده ی پروتز آلت در ایران ٬ وارد کننده ی پروتز و نماینده ی انحصاری یکی از این شرکت ‌ها می باشند.

    برای خرید پروتز آلت در ایران باید ابتدا به پزشک متخصص ارولوژیست مراجعه کرده و سپس با در دست داشتن برگه ی معرفی نامه از پزشک خود به نمایندگی یکی از این شرکت ها مراجعه نمایید. البته باید توجه داشت نتیجه ی جراحی پروتز بسیار به مهارت و تجربه ی جراح ارولوژیست وابسته است .


    برای دیدن نمونه جراحی های پروتز دکتر میرصادقی به ویدیو های جراحی پروتز آلت توسط دکتر میرصادقی مراجعه نمایید !!


    از طرفی پروتز آلت خود سه مدل متفاوت دارد. قبلا در مقاله انواع پروتز آلت و قیمت 2022 در ایران توضیح داده شده است. باید توجه داشت که هر یک از این شرکت ها٬ یک یا چند نوع متفاوت پروتز آلت تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

    معرفی شرکت های فروشنده‌ و وارد کننده‌ی پروتز یا ایمپلنت آلت تناسلی در ایران


    در زیر لیست شرکت ها و انواع برند های پروتز در ایران به ترتیب قیمت از ارزانترین به گران ترین عنوان شده است:

    پروتز آلت پرومدون ( Promedon ) آرژانتین :

    شرکت پرومدون یک شرکت آرژانتینی در زمینه ی تولید پروتز های بیضه و آلت ( ایمپلنت آلت ) و از اولین تولید کننده گان پروتز های آلت در دنیا می باشد. پروتز های این شرکت به نام تجاری Tube malleable penile prostheses یا در اصطلاح Tube شناخته میشود و در ایران ارزان ترین پروتزهای آلت تناسلی از نظر قیمت می‌باشد.
    پروتزهای آلت این شرکت با قطر ٬۹ ٬۱۰ ۱۱ ۱۲٬ ۱۳٬ میلی مترعرضه می شود. انتخاب سایز مناسب توسط پزشک جراح را راحت می‌کند. این پروتزها دارای محور فلزی و رویه ای از جنس سیلیکون هستند.
    در بازار فعلی ایران این پروتزها ارزان ترین نوع پروتز آلت تناسلی مردان است.
    این شرکت تنها مدل پروتز ساده ی مدادی شکل را تولید و عرضه می‌کند.

    پروتز آلت تناسلی پرومدون به همراه سری های پروتز
    پروتز آلت تناسلی پرومدون به همراه سری های پروتز Promedon Tube

    شرکت پرشین مد  نماینده ی انحصاری پروتز های شرکت پرومدون در ایران می باشد.
    از دیگر محصولات شرکت پرومدون میتوان به پروتز بیضه اشاره کرد. همچنین شرکت پرشین مد تنها وارد کننده ی پروتز بیضه در ایران می باشد. پروتز بیضه تنها جنبه ی زیبایی دارد. برای بیمارانی که در اثر بیماری یا مشکلاتی چون بیضه نزول نکرده ٬ سرطان بیضه و … بیضه ی خود را از دست داده اند تعبیه می‌گردد.
    در ایران پروتز های بیضه در چهار سایز small ,mediom ,large و x large وجود دارد..

    پروتز بیضه در سایزبندی متفاوت / دکتر میرصادقی
    پروتز بیضه در سایزبندی متفاوت

    پروتز آلت زِد-اِس-آی ( ZSI ) سوئیس :

    شرکت زفری سرجیکال ایمپلنت که به شرکت زِد-اِس-آی شناخته می شود (Zephyr Surgical Implants) یک شرکت معتبر تجهیزات پزشکی در کشور سوئیس است.
    پروتز های شرکت ZSI در سه قطر ۹٬۱۱٬۱۳ ارايه می شود. جنس این پروتز ها از سیلیکون پیشرفته بوده و طراحی منحصر به فرد خود را دارد.
    این شرکت دو نوع متفاوت پروتز را تولید می کند .

    • اول به عنوان پروتز ساده یا مدادی شکل شناخته می شود
    • دوم که به پروتز پمپی یا هیدرولیکی مخزن جدا شناخته می شود.

    از نظر قیمت پروتز های آلت این شرکت گرانتر از شرکت پرومدون می باشد. البته باید توجه داشت که پروتز پمپی این شرکت ارزان ترین نوع پروتز پمپی در ایران است.

    از دیگر محصولات شرکت ZSI می‌توان به پروتز های آلت برای تغییر جنسیت و اسفنکتر های مصنوعی مجرا به جهت درمان بی اختیاری در مردان اشاره کرد.


    در ایران شرکت روبینا فارمیس نماینده رسمی و انحصاری شرکت ZSI سوئیس می باشد.
    شرکت روبینا فارمیس همچنین واردکننده ی انحصاری استنت های مجرا برای درمان تنگی های عودکننده ی مجرای ادراری مردان از شرکت اونتا کره می باشد.
    ژل های برگشت ادرار و مش های زنان و .. نیز از دیگران محصولات عرضه شده توسط این شرکت می‌باشد.

    پروتز آلت تناسلی بوستون ساینتیفیک (Spectra و AMS ) آمریکا

    شرکت BostonScientific آمریکا از بزرگترین شرکت های تجهیزات پزشکی در دنیا است. این شرکت اولین شرکت تولید کننده ی پروتز هیدرولیک در دنیا است.
    پروتز های تولیدی این شرکت با نام تجاری AMS (دسته ی پروتز های پمپی یا هیدرولیکی ) و Spectra ( پروتز های غیر پمپی ) شناخته می‌شوند.
    این شرکت هر سه نوع پروتز آلت را تولید میکند :

    • ساده نسل قدیم (نام تجاریSpectra ) و پروتز ساده نسل جدید(نام تجاریTactra ) که منعطف ترین پروتز آلت ساده در ایران به شمار می‌آید.
    • پمپی یا هیدرولیکی مخزن جدا (نام تجاری AMS 700 )
    • هیدرولیکی مخزن مشترک یا پمپی (نام تجاریAMS Ambicor )


    از نظر ابعاد پروتز های ساده ی این شرکت٬ بر خلاف پروتز های سایر شرکت ها ابعاد ثابت و متنوع زیادی دارند. در قطرهای ۹.۵٬۱۱.۵٬۱۲٬۱۶٬۱۸و با طول های مختلف ارائه می‌شود.
    شرکت بوستون ساینتیفیک پروتزهایی دارد که دربازار ایران جزو کلاس قیمتی بالا بوده و از محصولات پروتز سایر شرکت ها گرانتر می‌باشد.

    شرکت ماورا فنون عصر نماینده ی انحصاری شرکت بوستون ساینتفیک در ایران است. این شرکت جزو با سابقه ترین شرکت های وارد کننده ی محصولات پزشکی در ایران می‌باشد. نمایندگی چندین شرکت معتبر محصولات پزشکی را نیز داراست.
    از دیگر محصولات بوستون ساینتفیک میتوان به اسفنکتر مثانه AMS 800 یا اسفنکتر مجرا ادرار برای درمان بی اختیاری ادرار٬ اشاره کرد.

    پروتز آلت تناسلی کولوپلاست (Coloplast) دانمارک – آمریکا:

    شرکت کولوپلاست نیز همانند شرکت های قبلی یک شرکت معروف در تولید تجهیزات پزشکی در دنیا است. کلوپلاست یک برند دانمارکی است. پروتز های آن در کشور آمریکا تولید میگردد. دو مدل پروتز با نام تجاری Titan و Genesis تولید میکند. قیمت این پروتز ها نیز همانند پروتز های شرکت بوستون ساینتفیک آمریکایی در مقایسه با سایر شرکت ها بالاتر بوده و نسبتا پروتز های گرانتری در مقایسه با سایر برند ها هستند.

    • ساده ( با نام تجاری Genesis )
    • پمپی مخزن جدا( با نام تجاری Titan )

    شرکت ایلیا درمان٬ نمایندگی رسمی شرکت کولوپلاست در ایران است. باید توجه داشت که شرکت ایلیا درمان در حال حاضر فعالیت پیوسته و مستمری در زمینه وارد پروتز های آلت ندارد و به صورت موردی پروتز های آلت را وارد ایران می‌کند.

    پروتز آلت پمپی مدل تیتان شرکت کولوپلاست / دکتر میرصادقی
    پروتز آلت پمپی مدل تیتان شرکت کولوپلاست

    برای دیدن ویدیو ها و ارتباط با ما میتونید در آپارات و اینستاگرام دکتر میرصادقی با ما همراه باشید!!

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۲۴ رای

    52 دیدگاه

    1. ناشناس گفت:

      ممنونم از زحمتتاتون واقعا عالیه خسته نباشید

    2. فروش بیضه فوری به علت فقر

      • دکتر میرصادقی گفت:

        دوست عزیز در علم پزشکی پیوند بیضه و خرید و فروش بیضه وجود ندارد بر خلاف تصور شما پیوند بیضه مثل پیوند کلیه امکان پذیر نیست و جراحی پروتز آلت برای زیبایی انجام میشود و تاثیری بر باروری فرد ندارد

    3. حمید گفت:

      سلام وقت بخیر .
      لطفا به این سوال پاسخ بدید
      درمان زود انزالی با لیزر ممکن هست یا خیر؟

    4. محمد گفت:

      سلام وقت بخیر هزینه جراحی پروتز آلت رو میشه بفرمایید ؟

    5. ناشناس گفت:

      پروتز الت میتوتند مدت زمان نزدیکی را افزایش دهد؟ منظورم این هست که وگر انزال هم اتفاق بیفتد باز نعوذ الت تا زمانی که بخاهیم ادامه دارد؟ یا با انزال نعوذ الت پروتزی هم قطع میسود؟

    6. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید دکتر جان بنده یکی از همکاران کادر درمان هستم دچار اختلال درکوتاهی الت هستم ایا راهی هست برای درمان با همسرم دچار مشکل شدم

    7. دکتر میرصادقی گفت:

      سلام همچین چیزی وجود علمی و پزشکی ندارد و فروش بیضه نوعی کلاهبرداری است

    8. ناشناس گفت:

      سلام بهترین مارک پرتزبیضه که بغدادردسازنباشه

    9. ناشناس گفت:

      سلام آقای دکتر خسته نباشید من از لحاظ اسپرم مشکل ندارم ولی چون قند من تا ۳۵۰ بالا رفته والان با کمک متخصص قند در حال پایین آوردن هستم مشگل من حالت سیخ نمیشه ومن رابطی ندارم می تونم با عمل پروتز دباره رابط داشته باشم و فرزند بیاورم هزینه کل چقدر هست

      • دکتر میرصادقی گفت:

        دوست عزیز پروتز آلت برای درمان انواع اختلال نعوظ پیشنهاد میشه و نیاز به معاینه هست

    10. ناشناس گفت:

      سلام پروتز آلت در افراد دیابتی عفونت نمیکنه که بعد عمل .

    11. ناشناس گفت:

      سلام بیماران دیابت هم کار برد داره عفونت نمیکنه یعنی .بعد عمل اینا

    12. حسین گفت:

      سلام آقا دکتر خسته نباشید من مشکل کوتاهی آلات تناسلی که باعث زندگیم ازبین بره خواستم ازشما بپرسم هزینه اش چقدره وچه طوری باید نوبت بگیرم
      ممنونم آقا

    13. ناشناس گفت:

      خوب بود

    14. محمد گفت:

      سلام وقت بخیر دکتر
      بیماری دیابت دارم آیا راه حلی برای بلند شدن آلت هست هیج جای بدن ما مشکل ندارد تمام عضوهای بدن سالم فقط پاهام بی حس شده ممنونم راهنمایی بفرمایید

    15. رضا گفت:

      سلام میشه قیمت بفرمایید

    16. Peraw گفت:

      سلام درمانی برای حجم دادن به آلت تناسلی مردان وجود داره ؟ آلتم باریکه و درمانی برای افزایش قطر و حجم می‌خوام .
      از نظر قطر و حجم آیا میشه نتیجه گرفت ؟
      واقعا نیاز هست بدونم که اگر ممکن باشه زندگیم رو از طلاق نجات بدم
      ممنون میشم وقت بدید و راهنمایی کنید .
      بابت هزینه مشکلی ندارم .

      • دکتر میرصادقی گفت:

        سلام. به مطالب سایت و اینستاگرام اینجانب مراجعه کنید. راه های بهبود قطر و طول آلت بر اساس معاینه هر فردی وجود دارد

    17. Peraw گفت:

      لطف کنید در صورت وجود درمان به من از طریق ایمیل یا تماس وقت بدید .

    18. محمد گفت:

      سلام آقای دکتر ، لطفاً بفرمایید که جراحی آلت تناسلی پرده دار را انجام میدهید، و قیمت انجام این عمل رو بگین لطفاً

    19. میثم گفت:

      سلام برای زودانزالی وحجم دادن به الت چه دارویی استفاده کنیم

    20. ابراهیم دلیلی گفت:

      سلام آقای دکتر من مشکل تنگی مجرا دارم دکترگفته بایدعمل کنم و روش استنت رو پیشنهاد کرده آیا شما این روش رو پیشنهاد میکنین اگه میشه قیمت استنت و هزینه ی جراحی روبه من بگین.

    21. سروش گفت:

      سلام وقت بخیر هزینه عمل پروتز بیضه چقدر است؟

    22. یه بنده خدا گفت:

      سلام ، متاسفانه آلت بنده قطرش خیلی زیاده ولی طول آن مناسبه نه بزرگ و نه کوچک ، همسرم ازین مسئله رنج میبره ، آیا راهی هست قطر آلتم را کم کنم؟ باتشکر

    23. الیاس نادران گفت:

      سلام آقا ی دکتر من آلتم کوچک است ونمی توانم خانم راارضا کنم باید از چی داروی استفاده نماییم یا چی عملی روی آلتم انجام بدم که هم طول وقطرش بزرگتر شود ممنون منتظرپاسخ هستم

    24. محمد رضا رزمی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مشکلی برام پیش اومده از زمانی که دچار بیماری قند شدم دچار زود انزالی و همچنین آلت تناسبی مشکل دارد و خوب بلند نمیشود باید چکار کنم

    25. شمسیان گفت:

      سلام وقت بخیر من مشکله نعوظ دارم علاج برای مشکلم هست با تشکر وسپاس

    26. ناصر گفت:

      سلام قیمت پروتوز از چند تا چند امکان دارد تغیر کند حدود دستم بیار

    27. افشین گفت:

      سلام آقای دکترچندمدتی هست وقتی ارضاع میشم اون حسی که بایدبده بهم بهم دست نمیده لطف بفرماییدکمک بکنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *