بهبود کیفیت اسپرم
راهکارهای بهبود کیفیت اسپرم
مرداد 3, 1402
درمان اختلال نعوظ با پی آر پی PRP
درمان اختلال نعوظ با PRP
مرداد 3, 1402

افزایش سایز آلت با تزریق ژل

  • بررسی ها و مطالعات نشان می دهد که حدود 45 درصد از مردان از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند. اکثر این افراد گمان می کنند که تنها راه افزایش سایز آلت تناسلی، جراحی است؛ در صورتی که این چنین نیست. افزایش سایز آلت از طریق تزریق ژل جزو روش های کم تهاجمی است که سایز آلت را هم از لحاظ طول و هم از لحاظ قطر با کمترین هزینه افزایش می دهد.

    ژل حجم دهنده آلت تناسلی چیست؟

    این ژل ها در حقیقت پر کننده پوستی است که به جهت افزایش سایز آلت به آن تزریق می شود. جنس ژل حجم دهنده، اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک جزء طبیعی پوست است که برای ماندگاری بیشتر از نظر شیمیایی اصلاح شده است.

    چه مشکلاتی را می توان با ژل های حجم دهنده درمان کرد؟

    این ژل ها در کنار افزایش قطر آلت (اکثر افراد به منظور افزایش قطر از این روش استفاده می کنند)، مزایای دیگری نیز دارند که عبارت است از:

    • پنهان کردن توده ها و برجستگی های آلت
    • اصلاح انحنای غیرعادی آلت
    • افزایش طول آلت تناسلی در حالت شل
    • افزایش مدت زمان رابطه جنسی

    به این نکته باید توجه داشت که ژل های حجم دهنده باعث افزایش طول آلت در حالت نعوظ نمی شوند، اما می توانند قطر آلت را افزایش دهند. در نتیجه استفاده از ژل ها می تواند عملکرد عملکرد جنسی را بهبود بخشد و همچنین باعث ایجاد ظاهری متعادل تر برای آلت شود.

    نحوه تزریق ژل حجم دهنده به آلت

    فرآیند تزریق ژل به آلت تناسلی نسبتاً ساده است و معمولاً حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. نحوه انجام و مراحل آن را می توان به ترتیب ذیل شرح داد:

    1) آلت تناسلی معاینه و علامت گذاری می شود.

    2) آلت به طور کامل با یک ماده ضد عفونی کننده تمیز می شود و برای اطمینان از عقیمی پوشانده می شود.

    3) یک بی حس کننده موضعی قوی با یک سوزن بسیار کوچک برای راحتی و عدم احساس درد تزریق می شود.

    4) هنگامی که ماده بی‌حس کننده اثر کامل خود را گذاشت، ژل حجم دهنده با دقت از طریق یک کانول بلانت به بافت‌ها تزریق می‌شود تا منجر به افزایش قطر، افزایش طول در حالت شل و بهبود شکل آلت تناسلی شود. ممکن است از یک سوزن برای تزریق نوک آلت تناسلی استفاده شود.

    5) آلت تناسلی برای بار دوم تمیز می شود.

    6) آلت پانسمان شده و دستورالعمل های مراقبت پس از آن توسط پزشک و متخصص ارولوژی ارائه می شود.

    تزریق ژل به آلت

    چقدر طول می کشد تا نتایج تزریق ژل را ببینیم؟

    نتایج ژل حجم دهنده آلت تناسلی تا حدودی پس از انجام آن قابل مشاهده است ولی نتایج نهایی آن را می توان حدوداً 4 هفته بعد مشاهده کرد.

    ادغام کامل ژل با بافت آلت تناسلی حدود چهار هفته زمان می برد. همچنین ممکن است در روزهای اول مقداری تورم وجود داشته باشد که جای نگرانی نیست و پس از رفع تورم می توان نتیجه نهایی را مشاهده کرد.

    پزشک و متخصص ارولوژی ممکن است برای هفته اول یا 2 هفته اول بعد از تزریق ژل، ماساژ را توصیه کند تا اطمینان حاصل شود که ژل به صورت یکنواخت در تمام ناحیه های اطراف آلت تناسلی پخش شده است. نتایج حاصله از این تزریق بسته به شرایط بیمار بین 1 تا 5 سال دوام می آورند، اما توصیه می شود که سالی یکبار برای تزریق تکمیلی به پزشک مراجعه شود.

    افزایش سایز آلت با تزریق ژل حجم دهنده چقدر است؟

    معمولا ژل حجم دهنده می تواند یک اینچ افزایش در قطر آلت و 0.5 اینچ افزایش طول آلت در حالت شلی ایجاد نماید. البته این اعداد را می توان با نزریق مقادیر بیشتر ژل، افزایش داد. از مهمترین اثرات تزریق ژل می توان به افزایش قطر آلت اشاره کرد که سبب بهبود رابطه جنسی با شریک زندگی می گردد.

    میزان تزریق ژل

    میزان استفاده از ژل به نظر بیمار و تشخیص پزشک بستگی دارد. به طور معمول حجم مورد استفاده تقریباً 8 میلی لیتر است اما می توان تا 25 میلی لیتر نیز در یک جلسه به آلت تزریق کرد. برای افزایش قطر آلت، به دلیل اینکه دارای بافت بیشتری است که باید پر شود، به ژل بیشتری نیاز داریم.

    عوارض تزریق ژل های حجم دهنده

    تا به امروز عارضه جدی ناشی از این تزریق مشاهده نشده است. در حقیقت این روش یک روش درمانی کم خطر و جایگزین مناسبی برای روش جراحی در زمینه افزایش سایز آلت می باشد.

    از شایع ترین عوارض می توان به پراکندگی ناهمگون ژل در آلت اشاره کرد که با تزریق دوباره این مورد نیز قابل حل و اصلاح می باشد.

    در موارد نادر عفونت در ناحیه تزریق مشاهده شده است که با تکنیک استریل و با رعایت دقیق دستورالعمل های مراقبت های بعدی از آن جلوگیری می شود.

    مراقبت های بعد از تزریق ژل

    پس از تزریق ژل به آلت، برای به حداقل رساندن عوارض ناشی از عفونت، باید دستورالعمل های زیر را رعایت نماییم:

    1) برای یک دوره زمانی کوتاه آنتی بیوتیک مصرف نمایید.

    2) از رابطه جنسی یا خودارضایی به مدت 14 روز خودداری کنید.

    3) محل تزریق را تمیز نگه دارید.

    4) محل تزریق را به مدت 2 هفته برای یکنواخت شدن توزیع ژل ماساژ دهید.

    5) پوشش فشرده سازی را حداقل برای هفته اول بپوشید.

    چند وقت یکبار برای تزریق دوباره مراجعه نماییم؟

    به طور کلی، در حالی که حجم دهنده های اسید هیالورونیک می‌توانند تا 5 سال دوام بیاورند، ولی حجم آن ها به مروز زمان کاهش می‌یابد. توصیه ما این است که هر 1 تا 2 سال یکبار برای تزریق مجدد مراجعه نمایید تا قطر و حجم آلت حفظ شود. البته میزان تزریق مجدد ژل به مقدار تزریق اولیه نیست؛ چرا که مقداری ژل از قبل در آلت باقی مانده است.

    منابع:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵۰ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *