جراحی پروتز آلت تناسلی برای اختلال نعوظ
جراحی پروتز آلت تناسلی برای اختلال نعوظ: هر آنچه که باید در مورد ایپلنت آلت تناسلی، مزایا و عوارض آن بدانید!
بهمن 4, 1401
واریکوسل و علت و درمان آن چیست
واریکوسل چیست | علت ، علائم و درمان
بهمن 4, 1401

تزریق ژل به آلت، آنچه باید بدانید

  • تزریق ژل به آلت، آنچه باید بدانید

    اگرچه برخی‌ها گمان می‌کنند تزریق ژل به آلت برای بزرگ کردن آن در زمره اعمال زیبایی طبقه بندی می‌شود و مناسبتی ندارد که فرد تن به چنین تزریقی بدهد، اما واقعیت چیز دیگری است. برخی از افراد به سبب سابقه بیماری‌های متعدد و اختلال در نعوظ از طریق پزشک مجاب می‌شوند تا از طریق ژل، شانس رسیدن به حجم طبیعی را امتحان کنند. این در حالی است که بسیاری از عمل‌های جراحی فالوپلاستی نیز در رسانه‌های بزرگ دنیا ترویج می‌شوند تا جراحی اصلاحی را برای بزرگ‌تر کردن آلت در مردان نهادینه کنند و تا حدود زیادی هم موفق بوده‌اند. اما با توجه به عوارض و هزینه بالای این عمل، اعمال غیر جراحی امروزه به خصوص در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. به هر حال ما در این مطلب به صورت مفصل پیرامون تزریق ژل به آلت، آنچه باید بدانید، سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

    تزریق ژل برای بزرگ کردن آلت چه تاثیری می‌گذارد

    تزریق ژل برای بزرگ کردن آلت چه تاثیری می‌گذارد

    اگر پزشک معالج تزریق ژل را به بیمار تجویز کند، فرد با افزایش سایز و حجم آلت مواجه خواهد شد. این افزایش به صورت حجمی و عرضی اتفاق می‌افتد، یعنی هم افزایش قطر  و هم سایز کلی بیشتر خواهد شد و احتمالا اختلالات نعوظ تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و درمان می‌شود. البته همه این‌ها در صورتی است که فرد دچار بیماری زمینه‌ای یا بیماری حاد مقاربتی نباشد.

    در این صورت باید ابتدا بیماری درمان و کنترل شود و سپس برای زود انزالی و اختلال نعوظ روش‌های موثرتر در نظر گرفته شود. افرادی که متقاضی تزریق ژل به آلت هستند باید بدانند بعد از انجام این عمل، قطر آلت تناسلی در حالت طبیعی به اندازه نیم تا یک و نیم سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند و در هنگام برانگیختگی قطر آلت می‌تواند یک سانت تا دو سانت افزایش پیدا کند. این مقدار افزایش حجم الت به به میزان ژل تزریق شده بستگی دارد.

    چه ژلی به آلت تزریق می‌شود و روش تزریق چگونه است؟

    در تزریق ژل به آلت تناسلی معمولا از موادی استفاده می‌شود که طبیعی هستند و مانند بافت طبیعی بدن عمل می‌کنند. بنابراین مانند فیلر به زیر پوست نفوذ کرده و در افزایش قطر و سایز تاثیر می‌گذارند. هیالورونیک یکی از اجزای اصلی ماتریکس بین سلولی است. به خوبی توسط بدن تحمل و جذب می‌شود، زیرا بسیار نزدیک به بافت‌های انسانی است. روش بزرگ کردن آلت تناسلی با فیلر هیالورونیک غالبا بی‌خطر است و دوره پس از عمل بسیار کوتاه ارزیابی می‌شود.  اکثر ژل‌ها بر پایه اسید هیالورونیک (HA) هستند و یکی از انواع  Juvederm Ultra XC ، ژل ژوویدرم Juvederm و مخلوط Bellafill VOLUMA است.

    شیوه بیهوشی در این نوع از عمل‌های پزشکی، موضعی است و کل پروسه تزریق ژل 30 دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید. گاهی هم ممکن است کمتر یا بیشتر به طول بیانجامد که استثناست. در حالی که فرد در سراسر عمل هوشیار است و پس از پایان این پروسه نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد و می‌تواند امور جاری زندگی را از سر بگیرد. برای تزریق ژل به آلت از تکنیک میکروکانولا استفاده می‌شود. در این تکنیک ژل به وسیله سوزن‌های مخصوص بسیار نازک انجام می‌شود. نازکی این سوزن‌ها سبب می‌شود تا فرد پس از تزریق ژل روی آلت کبودی یا خون‌مردگی نداشته باشد، هم چنین درد زیادی را نیز حس نمی‌کند.

     بیماران در حین عمل کمترین ناراحتی را احساس می‌کنند، زیرا از مسکن های بسیار خفیف استفاده می‌شود و تزریق‌ها تنها زمانی انجام می‌شود که ناحیه تزریق کاملا بی‌حس شده باشد.

    تزریق ژل به آلت برای چه کسانی مناسب است

    این یک واقعیت است که اندازه آلت تناسلی برای مردان مهم است. فرقی ندارد شرقی باشند یا غربی، پیر باشند یا جوان، این مقوله در همه آن‌ها به یک اندازه اهمیت دارد. اکثریت قریب به اتفاق مردان بر این باورند که آلت تناسلی بزرگ‌تر تأثیر مثبتی بر عزت نفس و زندگی جنسی آن‌ها دارد و به شریک زندگی آن‌ها لذت بیشتری می‌بخشد. حتی تحقیقات ثابت کرده است که ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی و سردی عاطفی، مشکلات رابطه نظیر انزال زود رس یا نرسیدن زن‌ها به لذت جنسی است. در حالی که مطالعات نشان می‌دهد 45 درصد از مردان دوست دارند آلت تناسلی بزرگ‌تر داشته باشند، اما واقعیت این است که برخی از آن‌ها غقط و فقط دچار توهم نقص  در خود هستند. بنابراین بهتر است پیش از انجام هر گونه اعمال پزشکی با یک مشاور، گفتگو کنند و از سایز طبیعی آلت خود مطلع شوند.

     تزریق ژل به آلت می‌تواند تا حدودی قطر، حجم و سایز را افزایش دهد و متقاضی تزریق ژل باید واقع بینانه به این عمل نگاه کند. توضیح این که آلت تناسلی افراد در حالت معمولی بین ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر طول دارد و قطر آن ۹ تا ۱۰ سانتی‌متر است. پس از تزریق ژل، این اندازه‌ها نیم سانت تا یک و نیم سانت افزایش پیدا می‌کنند.

    همچنین طول آلت تناسلی افراد معمولی  در حالت برانگیخته شدن ۱۲ تا ۱۶ سانت است و قطر آن هم تا ۱۲ سانتی‌متر می‌رسد. پس از تزریق ژل فرد باید منتظر افزایش یک تا دو سانتی‌متری این اندازه‌ها باشد. به همین دلیل پزشکان برای افرادی که طول یا قطر آلت آن‌ها کمتر از متوسط حد طبیعی است، ژل را تجویز می‌کنند. اما اگر فردی دارای آلت تناسلی با اندازه طبیعی باشد، باز هم می‌تواند به عنوان عمل زیبایی، این تزریق را انجام دهد.

     به طور کلی باید گفت طب مدرن برای افرادی که طول و قطر آلت کوچک‌تر از حد متوسط دارند، یک جایگزین عالی به جای جراحی ارائه می‌دهد. این روش هم حجم و ظاهر زیبایی آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و هم رابطه جنسی را بهبود می‌بخشد. متقاضیان این خدمت پزشکی باید در نظر داشته باشند که تزریق ژل، طول آلت را نمی‌تواند بلند کند و فقط به حجم آن اضافه می‌کند.

    بزرگ شدن آلت تناسلی با ژل چقدر ماندگار است؟

    فیلرهای هیالورونیک یا تزریق ژل به آلت به طور طبیعی در طول زمان تجزیه می‌شوند. بنابراین معمولا اثر ژل‌ها یک سال تا دو سال باقی می‌ماند و بعد از آن توسط بدن جذب می‌شود. اگر فرد از نتیجه تزریق ژل به آلت راضی باشد می‌تواند برای اینکه اندازه آلت تناسلی را در اندازه دلخواه حفظ کند. پس از یک سال مجددا تزریق ژل انجام دهد.

    افرادی که قصد تزریق ژل به آلت دارند باید چه شرایطی داشته باشند؟

    متقاضیان تزریق ژل به آلت باید بدانند که داشتن 18 سال تمام یکی از شروط اصلی برای انجام این عمل است. فرد نباید به هیچ بیماری زمینه‌ای جدی مبتلا باشد، به ویژه مبتلایان به بیماری‌های قلبی و عروقی، غدد لنفاوی و عفونی باید حتما پزشک را در جریان قرار دهند تا در صورت لزوم تدابیر ویژه برای آنان اندیشیده شود. ابتلا به بیماری‌های مقاربتی جدی، پیرونی فعال و فیموزیس نیز مانع این نوع عمل خواهد شد. همچنین فرد باید قبل از تزریق حساسیت سنجی شود تا بدن او نسبت به هیالورونیک اسید حساسیت نداشته باشد.

    اگر فرد پیشتر جراحی روی آلت خود انجام داده باشد یا پیشتر سابقه تزریق ژل داشته باشد هم حتما باید پزشک را در جریان قرار دهد.

    فعالیت جنسی متقاضی تزریق ژل به آلت از چه زمانی می‌تواند از سر گرفته شود

    اگرچه تزریق ژل به آلت نیازی به بستری شدن یا گذراندن دوره نقاهت ندارد. اما به طور کلی بدن با بدن متفاوت است و ممکن است افراد تجربه‌های متفاوتی از کبودی، درد، خون مردگی و امثالهم را تجربه کنند. درباره شروع رابطه جنسی فرد پس از تزریق ژل، باید به نظر پزشک معالج مراجعه کرد. اما معمولا بین 10 روز تا دو هفته پس از این عمل. می‌توان روال زندگی مشترک عادی را از سر گرفت و رابطه جنسی برقرار کرد.

    کلام آخر

    تزریق ژل به آلت باید توسط پزشکان انجام شود و فرد همچنان تحت نظر پزشک بماند. بنابراین از تزریق بی‌رویه انواع ژل و فیلر در کلینیک‌های زیبایی بدون مجوز و بدون حضور پزشک جدا خودداری کنید. اگرچه این روش یک جایگزین عالی به جای جراحی سنگین برای افزایش حجم آلت است. اما گاها عوارضی مانند درد مزمن، بروز کیست و توده، زخم و التهابات پوستی را بر جای می‌گذارد که باید با پزشک خود مشورت کنید. به همین دلیل تاکید داریم که پیش از تزریق ژل حتما آزمایشات لازم را انجام دهید. سابقه پزشکی خود را مطرح کنید و تست حساسیت سنجی انجام دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *