تست نعوظ شبانه چیست
فروردین 28, 1402

بهترین مراکز تست ریجی اسکن تهران

• تست ریجی اسکن چیست؟

امروزه ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ در مردان با سن بالای 45 سال رایج است که این اختلال منجر به بروز اختلالات شخصی و خانوادگی در زندگی فرد می گردد. اختلال نعوظ به تعریف ساده ناتوانی در حفظ نعوظ در هنگام عمل مقاربت جنسی است. این اختلال منشا جسمانی و یا روانی دارد که علت بروز آن می تواند بیماری های زمینه ای، اعتیاد، مشکلات روانی و … باشد.

پزشکان ارولوژی برای تشخیص علت اختلال نعوظ و درمان آن از تست ریجی اسکن استفاده می کنند که در این تست قدرت نعوظ مردان ارزیابی می شود. در این تست یک دستگاه به آلت تناسلی فرد وصل شده و نعوظ شبانه فرد را ثبت و اندازه گیری می کند. این داده ها بر روی حافظه دستکاه ثبت و ذخیره می گردند که به هنگام مراجعه به پزشک توسط وی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند. جواب این تست پزشکان را در تشخیص عوامل اختلال نعوظ که روانی است یا جسمانی و همچنین انتخاب بهترین شیوه درمان یاری می دهد.

تشخیص و تست اختلال نعوظ شبانه

دستگاه ریجی اسکن یا تست نعوظ شبانه

اساس کار دستگاه ریجی اسکن بررسی میزان نعوظ شبانه در فرد است. این دستگاه به مانند یک دستگاه فشار خون عمل می کند و دارای 2 حلقه سیم و یک قسمت ثبت کننده می باشد. قسمتی که گزارش ها را ثبت می کند به دور ران یا کمر بسته شده و 2 حلقه سیم به دور آلت مرد می پیچد. (یک سیم به ابتدا و یک سیم به انتهای آلت وصل می شود.)

در نتیجه کار با این دستگاه آسان بوده و از آنجایی که به داخل بدن وارد نمی شود، هیچ دردی ایجاد نمی کند.

دستگاه تست ریجی اسکن

نحوه عملکرد دستگاه ریجی اسکن

این دستگاه به صورت مداوم هر پانزده یا سی ثانیه یکبار سفت می شود و بدین ترتیب قدرت نعوظ را اندازه گیری و ثبت می کند. بهتر است که برای این تست و استفاده از دستگاه ریجی اسکن، بیمار به مدت 2 شب در بیمارستان بستری شود تا از بروز نتایج کاذب جلوگیری شود.

تست نعوظ شبانه ریجی اسکن

تشخیص های تست ریجی اسکن

اگر علت اختلال نعوظ اختلالات روحی و روانی باشد، این دستگاه نعوظ شبانه را نرمال ثبت می کند و سلامت جسمی را تایید می کند و در غیر این صورت اگر نعوظ شبانه غیر نرمال باشد، تاییدی بر بیماری جسمی و زمینه ای فرد می باشد.

تشخیص با دستگاه های ریجی اسکن به رکن اساسی بررسی عوامل اختلال نعوظ در بیماران تبدیل شده است. این روش یکی از روش های قابل اعتماد و مطمئن در تشخیص بیماری بین پزشکان ارولوژی است و علاوه بر این سریع، آسان و بدون هیچ دردی می باشد و هیچ گونه عارضه ای ندارد.

اختلال نعوظ محدود به یک سن خاص نیست. در شرایط معمول ممکن است. در سنین بالا، ممکن است مردان به دلایل ضعف جسمی دچار این اختلال می شوند، ولی در سنین پایین نیز به دلایلی همچون استرس، اضطراب، افسردگی، بدخلقی، دیابت و نوشیدن بیش‌ازحد الکل، این بیماری شایع است. از این رو برای تشخیص علت اصلی بروز اختلال نعوظ لازم است که به پزشک خود مراجعه کرده و در صورت لزوم از دستگاه ریجی اسکن استفاده نمایید.

قیمت تست ریجی اسکن

قیمت و هزینه تست ریجی اسکن به تعداد روزهای بستری و اینکه بیمار در خانه این تست را انجام می دهد و یا کلینیک و بیمارستان بستگی دارد.

بهترین مراکز تست ریجی اسکن یا نعوذ شبانه در تهران

مرکز جراحی محدود فرجام

نشانی: میدان رسالت، خیابان فرجام، بین آیت و هنگام، پلاک 7361

شماره تماس پذیرش مستقیم: آقای جمالی 09124090696 – آقای آریان پور 09106611317